zondag 24 februari 2013

FoodPost #1

heee allemaal!
ik heb vandaag iets voor jullie wat nieuw is op mijn blog!
het heet FoodPost, ik kwam er in één keer op en ik ga jullie uitleggen wat het precies inhoud.

Met FoodPost bedoel ik natuurlijk eten (food) maar ook drinken.
ik plaats dan 1x perweek een artikel van wat ik die week
 erg lekker vind,
heb 'ontdekt' of
verslaafd aan ben geraakt.

dat doe ik met foto's.

deze week ben ik er verslaafd geraakt aan koekjes, Bastogne koekjes! <3

altijd als ik uit school kom neem ik wat te drinken en pak ik een koekje of iets anders kleins om te eten.

deze week ben ik erg verslaafd geraakt aan deze koekjes, nomnomnom :)
en dan neem ik er altijd een glas ice tea bij met een rietjee :)


                                         wat eten/drinken jullie altijd na schooltijd?
                                             en wat vinden jullie van deze koekjes?


xx melany






Geen opmerkingen:

Een reactie posten